مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-10سياسي

بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر صومعه سرا افتتاح شد


با حضور حسینعلی امیری، معاون رییس جمهور و استاندار گیلان، بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان با حضور حسینعلی امیری، معاون رییس جمهور و استاندار گیلان، بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

ارسلان زارع در آیین افتتاح بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: مسئولان باید علاوه بر مدیریت وظیفه ای با نگاه مدیریت فرآیندی، تا جایی که ممکن است، در راستای ارائه خدمات عمومی در همه نقاط شهری و روستایی تلاش کنند.

وی وجود امنیت پایدار به عنوان مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی را مدیون پشتوانه مردمی عنوان و خدمت کردن به آنان را تا آخرین لحظه مسئولیت وظیفه مسئولان دانست.

نماینده عالی دولت در گیلان به قابلیت های فراوان بخش های طاهرگوراب و ضیابر اشاره و منابع انسانی را مهمترین محور توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی خلاق، توانمند و فعال، بسترساز رونق اقتصاد و اشتغال است و باتوجه به ظرفیت بالای این منطقه، امکان هدایت شرکت های دانش بنیان به این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه آینده این کشور در دستان نسل جوان خواهد بود و ما باید با ارزش قائل شدن بیشتر به جمعیت جوان، برای ایران عزیز کادرسازی کنیم، گفت: زمانی می توان نخستین گام ها را برای دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر صومعه سرا افتتاح شد

بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر صومعه سرا افتتاح شد